Șase mituri demontate despre calorii

Șase mituri demontate despre calorii

Dacă te-ai decis să începi o dietă, pentru a scăpa de kilogramele nedorite, devii interesat de numărul de calorii pe care-l acumulezi când mănânci un anume aliment. Un regim alimentar oricât de strict nu funcționează mereu cum ți-ai dori, și atunci apelezi la sport pentru a obține rezultate mai rapide.

Ai nevoie de un anumit număr de calorii zilnic, pentru a putea să îți desfășori procesele.  Atunci când mănânci mai puțin decât îți cere corpul, slăbești pentru că organismul tău este pus în situația de a arde mai multe calorii decât are în depozitele sale. Totodată, știi că dacă mănânci mai mult decât este necesar, corpul va depozita acel exces sub formă de grăsime.

De câte calorii ai nevoie zilnic?

Numărul de calorii a fost împărțit în funție de gen: femeilor le-au revenit 2000 de calorii, iar bărbaților 2500 pe zi. Consumul unui anumit număr de calorii ar trebui ghidat după rata metabolică bazală (câte calorii îți sunt necesare pentru funcțiile de bază: digestie, respirație etc) și după necesarul caloric total (caloriile de care trebuie să dispună organismul tău pentru a te deplasa). Dacă ai crezut că acești factori sunt de ajuns pentru a îți dezvălui câte calorii cere corpul tău, te-ai înșelat. Mai trebuie să iei în considerare vârsta, înălțimea și cât de activ ești într-o zi,ceea ce mănânci și metabolismul, care este diferit de la persoană la persoană. Dacă alergi sau dansezi, cu siguranță vei arde mai mult de 2000 de calorii.

 Șase mituri demontate despre calorii și slăbit

1. Numărul de calorii scrise pe spatele alimentelor reprezintă numărul pe care ți le oferă. Ambalajul dă informații despre caloriile pe care acele produse le conțin, nu și despre cele pe care ți le procură.

2. Alimentele ce conțin calorii negative, au 0 calorii. Produsele cu acele calorii negative nu sunt preparate fără calorii. Specialiștii spun că alimentele sunt mai greu de digerat pentru organism. Consumul lor creează un deficit caloric, iar corpul consumă mai multe calorii în încercarea de a le procesa. Cu cât mănânci mai multe alimente de acest fel, vei asimila mai puține calorii, ceea ce duce la eliminarea kilogramelor în plus.

Este vorba despre legumele: morcovi, sparanghel, varză, conopidă, țelină, dar și fructele: mere, grapefrut, lămâi, portocale, ananas.

3. Alimentele fără grăsimi au mai puține calorii. În cele mai multe cazuri, în aceste alimente cu un conținut mai mic de grăsimi este adăugat mai mult zahăr, de aici și valoarea calorică mai mare. Astfel, consumul lor va duce la depunerea de grăsimi.

4. Dacă faci sport nu mai trebuie să ții dietă. Mișcarea are un rol important în decizia ta de a scăpa de câteva kilograme. Sportul stimulează metabolismul, ceea ce determină arderea mai rapidă a caloriilor. Trebuie totuși să conștientizezi că nu vei putea în fiecare zi să dedici același timp sportului. Odată cu abandonarea programului de mișcare, pierderea kilogramelor se oprește. Atunci capătă sens o dietă echilibrată, fără grăsimi și dulciuri.

5. Mai puține calorii, mai bine. La început, o dietă va aduce rezultate uimitoare. În timp însă, îți va crea probleme de sănătate și va încetini metabolismul.

6. Suplimentele alimentare nu sunt un aliat al dietei. Încă un mit demontat!

Admagra Forte este partenerul tău în slăbitul sănătos.

-topește grăsimile, prin stimularea termogenezei;

-reduce apetitul;

-atenuează pofta de dulce, inhibând centrul foamei de la nivelul hipotalamusului;

-păstrează masa musculară.

Obegrass

-remediază tranzistul intestinal;

-ajută digestia și reduce absorția grăsimilor;

-remediază balonarea.